Vakıflar Haftası kapsamında vatandaşlara ikramda bulunuldu

Edirne'de Vakıflar Haftası kapsamında Selimiye Camii'nde mevlit programı gerçekleştirildi. Cuma namazı öncesinde düzenlenen programda mevlid-i şerif okunurken, hayır sahiplerinin ruhlarına ithafen hatim-i şerif duaları yapıldı.

TAKİP ET Google News ile Takip Et

Haberin Özeti

  • Edirne’de Vakıflar Haftası kapsamında Selimiye Camii’nde mevlit programı gerçekleştirildi. Cuma namazı öncesinde düzenlenen programda mevlid-i şerif okunurken, hayır sahiplerinin ruhlarına ithafen hatim-i şerif duaları yapıldı.

Tarihi camide düzenlenen programa il protokolü başta olmak üzere çok sayıda vatandaş katıldı. Din görevlileri tarafından okunan mevlidin ardından yapılan dualarda birlik, beraberlik ve manevi değerlerin önemine vurgu yapıldı.

Vakıflar Haftası dolayısıyla gerçekleştirilen etkinlikler kapsamında cuma namazının ardından cami çıkışında vatandaşlara çeşitli ikramlarda bulunuldu. Program, vatandaşların yoğun katılımıyla manevi atmosfer içerisinde tamamlandı.