Tutar, yağmur ve şükür duasına katıldı
Süloğlu Kaymakamı Emin Cevat Tutar, Domurcalı köyünde gerçekleştirilen geleneksel yağmur ve şükür duası programına katıldı.
Süloğlu Kaymakamlığı koordinesinde düzenlenen programda vatandaşlarla bir araya gelen Kaymakam Tutar, köy halkıyla sohbet ederek taleplerini dinledi. Yoğun katılımın olduğu etkinlikte birlik ve beraberlik mesajları verildi.
Programda yapılan duaların ardından konuşan Tutar, organizasyonda emeği geçenlere teşekkür etti. Yağmur ve şükür dualarının hayırlara vesile olmasını temenni eden Tutar, vatandaşların yaklaşan Kurban Bayramı’nı da kutladı.
Köy sakinlerinin ilgi gösterdiği program, yapılan ikramların ardından sona erdi.