Sultan 1. Murat Hastanesi'nde radyasyon güvenliği standartları görüşüldü

Edirne Sultan 1. Murat Devlet Hastanesi Radyasyon Güvenliği Komitesi'nin olağan toplantısı, Radyoloji Uzmanı Dr. Selahattin Önder Sayınbaş başkanlığında gerçekleştirildi.

TAKİP ET Google News ile Takip Et

Başhekim Yardımcısı Uzm. Dr. Sibel Çarpar ve komite üyelerinin katıldığı toplantıda, radyasyon güvenliği standartlarının geliştirilmesi, hasta ve çalışan güvenliğinin en üst seviyeye çıkarılması konularında değerlendirmeler yapıldı.

Toplantıda ayrıca, mevcut uygulamaların iyileştirilmesi ve yeni güvenlik önlemlerinin hayata geçirilmesine yönelik öneriler ele alındı. Haber Merkezi