Mezunlar eski günleri konuşup hasret giderdi
Edirne'nin köklü eğitim kurumlarından Edirne Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'nin 149'uncu kuruluş yıl dönümü dolayısıyla geleneksel mezunlar buluşması düzenlendi. Yıllar sonra bir araya gelen mezunlar, okul anılarını tazeleyerek duygu dolu anlar yaşadı.
Kutlama programı kapsamında mezunlar, okul bandosu eşliğinde kortej yürüyüşü gerçekleştirdi. Ellerinde bayraklarla yürüyen mezunlar ve öğrenciler, şehir merkezinden geçerek Atatürk Anıtı’na kadar ilerledi.
Vatandaşların ilgiyle takip ettiği yürüyüş sırasında renkli görüntüler oluşurken, çevrede bulunan birçok kişi korteji cep telefonlarıyla görüntüledi. Alkışlarla destek veren vatandaşlar da mezunların heyecanına ortak oldu.
Kortej yürüyüşünün ardından Atatürk Anıtı önünde tören düzenlendi. Program, çelenk sunumuyla başladı. Daha sonra bando eşliğinde saygı duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı okundu.
Törende bir araya gelen mezunlar, uzun yıllar sonra eski okul arkadaşlarıyla yeniden buluşmanın mutluluğunu yaşadı. Okul bahçesinde ve tören alanında sohbet eden mezunlar, geçmiş yıllara ait anılarını paylaşarak nostaljik anlar yaşadı.
İlk olarak Edirne Erkek Sanat Enstitüsü adıyla eğitim hayatına başlayan, ardından Endüstri Meslek Lisesi olarak faaliyetlerini sürdüren okul, bugün Edirne Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi adıyla eğitim vermeye devam ediyor. Kentin eğitim tarihinde önemli bir yere sahip olan okulun mezunları, düzenlenen etkinlikle geleneksel birlikteliği sürdürdü.