Edirne'de gençlik haftası mesajları verildi
Edirne'de 15-21 Mayıs tarihleri arasında kutlanan Gençlik Haftası etkinlikleri, Atatürk Anıtı'nda düzenlenen çelenk sunma töreniyle başladı. Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü koordinesinde gerçekleştirilen programa gençler, protokol üyeleri ve vatandaşlar katıldı.
Tören kapsamında Atatürk Anıtı’na çelenk sunulurken, ardından saygı duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı okundu. Programda konuşan Gönüllü Genç İsmethan Karapınar, gençliğin bir milletin geleceğini şekillendiren en önemli güç olduğunu ifade etti.
Gençlerin ahlaklı, üretken ve sorumluluk sahibi bireyler olarak yetişmesinin büyük önem taşıdığını belirten Karapınar, vatan ve millet sevgisinin gençlerin temel değerleri arasında yer alması gerektiğini söyledi. “Türkiye’nin Gücü Gençliği” anlayışına dikkat çeken Karapınar, gençlerin sahip olduğu potansiyelin ülkenin yarınları açısından büyük değer taşıdığını dile getirdi.
Konuşmasında gençliğin yalnızca geleceği değil, bugünü de temsil ettiğini vurgulayan Karapınar, bilim, sanat, spor ve kültür alanlarında kendini geliştiren bireylerin topluma daha fazla katkı sağlayacağını ifade etti. Gençlerin ülke ve dünya meselelerine duyarlı olması gerektiğini belirten Karapınar, sürekli öğrenmenin ve üretmenin önemine dikkat çekti.
Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Cumhuriyeti gençlere emanet ettiğini hatırlatan Karapınar, gençlerin özgürlük, bağımsızlık ve bilim ışığında hareket etmesi gerektiğini söyledi. Spor, sanat ve bilimle iç içe yetişen bir gençliğin hem kendisine hem de ülkesine değer katacağını ifade etti.
Gençlik Haftası kapsamında kentte hafta boyunca çeşitli etkinliklerin gerçekleştirileceği bildirildi. Program, toplu fotoğraf çekimiyle sona erdi. Edirne’de 15-21 Mayıs tarihleri arasında kutlanan Gençlik Haftası etkinlikleri, Atatürk Anıtı’nda düzenlenen çelenk sunma töreniyle başladı. Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü koordinesinde gerçekleştirilen programa gençler, protokol üyeleri ve vatandaşlar katıldı.
Tören kapsamında Atatürk Anıtı’na çelenk sunulurken, ardından saygı duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı okundu. Programda konuşan Gönüllü Genç İsmethan Karapınar, gençliğin bir milletin geleceğini şekillendiren en önemli güç olduğunu ifade etti.
Gençlerin ahlaklı, üretken ve sorumluluk sahibi bireyler olarak yetişmesinin büyük önem taşıdığını belirten Karapınar, vatan ve millet sevgisinin gençlerin temel değerleri arasında yer alması gerektiğini söyledi. “Türkiye’nin Gücü Gençliği” anlayışına dikkat çeken Karapınar, gençlerin sahip olduğu potansiyelin ülkenin yarınları açısından büyük değer taşıdığını dile getirdi.
Konuşmasında gençliğin yalnızca geleceği değil, bugünü de temsil ettiğini vurgulayan Karapınar, bilim, sanat, spor ve kültür alanlarında kendini geliştiren bireylerin topluma daha fazla katkı sağlayacağını ifade etti. Gençlerin ülke ve dünya meselelerine duyarlı olması gerektiğini belirten Karapınar, sürekli öğrenmenin ve üretmenin önemine dikkat çekti.
Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Cumhuriyeti gençlere emanet ettiğini hatırlatan Karapınar, gençlerin özgürlük, bağımsızlık ve bilim ışığında hareket etmesi gerektiğini söyledi. Spor, sanat ve bilimle iç içe yetişen bir gençliğin hem kendisine hem de ülkesine değer katacağını ifade etti.
Gençlik Haftası kapsamında kentte hafta boyunca çeşitli etkinliklerin gerçekleştirileceği bildirildi. Program, toplu fotoğraf çekimiyle sona erdi.